יום שבת, 12 באוקטובר 2013

סטרואידים בשימוש נשים

סטרואידים בשימוש נשים

סטרואידים אנבולים המומלצים לשימוש בנשים הם אלה הנחשבים ל"קלים", כגון: הסטרואיד אנאבר, דקה, וינסטרול, מסטרון ועוד. כל הסטרואידים האנבולים ה"מומלצים" לנשים הינם בעלי דירוג אנדרוגני נמוך מאוד תוך כדי השפעה אנבולית גבוהה.

פרווירון (מסטרולון) PROVIRON

פרובירון (Proviron) הינו סטרואיד העל השפעה אנדרוגנית חזקה. נשים אשר בעלות נטייה להשמנה אסטרוגנית, כלומר השמנה נשית, והכוונה לאותה השמנה באזורי הישבן והירכיים. נשים ספורטאיות אשר "סובלות" מ"השמנה אסטרוגנית" מצאו כי השימוש באנדרוגן – פרווירון עשוי לסייע להן ל"שרוף" את השומנים הבעייתיים הנ"ל לאנרגיה.
סטרואידים כגון: פרווירון (מסטרולון), אנאבר (אוקסנדרולון), פרימובולן (מתנולון אצטאט) הינם סטרואידים אשר אינם מעמיסים מעמסה יתרה על הכבד, בדומה לאנדרול (אוקסימטולוןדיאנבול (מתנדרוסטנולון) וכו'… על כן ניתן לומר שהרעילות שלהם לכבד הינה נמוכה ביותר (של הראשונים).
האומנם התכשיר פרווירון אינו אנבולי מאוד, אך בהשפעתו האנדרוגנית חוסם את הפעילות האסטרוגנית (אנטי-אסטרוגנית) ועל כן יתרונותיו הגורמים לגוף להיות יותר מוצק – מראה נוקשה כפסל ברונזה. 

פרוירון מינון ואופן השימוש השכיח לספורטאיות

על פי רוב מינון יומי ניסבל הינו 12.5 עד 25 מ"ג וכמעט ללא תופעות לוואי שליליות. במינונים גבוהים נוכל לצפות לתופעות לוואי!

דקה דורבולין (ננדרולון דקנואט) Deca-Durabolin

דקה-דורבולין (Deca-durabolin), הידוע יותר בכינויו העממי: "דקה" – "Deca". הדקה ניתן לחולי איידס בכדי למנוע תהליך קטבולי (פירוק שרירים). כידוע לדקה דורבולין ניתן מוניטין רב בעולם פיתוח הגוף.
דקה-דורבולין פעמים רבות נמצא שבהשפעתו כגרום לצבירת נוזלים ובצקות, כמו גם אצל נשים הדקה דורבולין גורם לתוקפנות יתר ומצבי הרוח משתנים. הדקה-דורבולין משפר את הכוח העצים, ומסייע לעלות במשקל הגוף ובמסת השרירים, כמו גם שיפור הכוח הפיזי של השרירם.דקה-דורבולין בעל פעיות אנטי דלקתית מתונה עד נמוכה. הדקה משפר את משפר סינתזת הקולגן, ובסופו של דבר, מועיל לספורטאיות הנאבקות עם בעיות דלקתיות ברקמת חיבור (גידים וכו'). זריקות בדרך כלל הם מרווחים של שבוע עד עשרה ימים, ללא קשר למינון הכללי בגלל אורך זמן מחצית החיים. הסייקל טיפוסי המומלץ הוא 10-12 שבועות.

פרימובולן (מתנולון איננטאט, מטנולון אצטאט) Primobolan (מטנולון)

פרימובולן – Primobolan, כמו הוינסטרול - Winstrol הינו סטרואיד אנבולי חזק ובעל פעילות אנדרוגנית נמוכה יחסית. הפרימובולן הינה אחת מאותן תרופות הנדירות בזמינותן אשר ניטלות גם באופן אוראלי – כדורים (מתנולון אצטאט) ובזריקות תוך שריריות (מתנולון איננטאט).
הגרסה להזרקה של פרימובולן היקרה ביותר ויש לציין שניתן לראות בדרך כלל בשוק השחור, זיופים שכיחים לעיתים קרובות. רוב הנשים משתמשות במינון שבועי של 50-100mgs של גרסת הפרימובולן להזרקה, במינון הנ"ל הפרימובולן נותן תוצאות יפות מאוד עבור נשים וספורטאיות.
טבליות פרימובולן – Primobolan, לעומת זאת, יותר נדירות בשוק השחור. אך המחיר שלהם יקר מאוד!!!
אמנם שנויה במחלוקת, הסברה שהסטרואידים האנאבוליים בטוחים לשימוש בקרב נשים וספורטאיות. אך אין ספק שנשים לוקחות הרבה יותר סיכון משימוש בסטרואידים אנבוליים בהשוואה לגברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה