יום שני, 8 בפברואר 2016

תוספי תזונה צמחים לפטריית קנדידה

תוספי תזונה צמחים לפטריית קנדידה, להלן ראיון עם ד"ר עזרא קובי אשר מסביר על התופעה ודרכי הטיפול בצמיחת יתר של שמרים כקנדידה אלביקנס.

(תודות לאתר: http://diet2all.net/).



להוריד מזונות המזינים את הקנדידה



והאשמים העיקריים הם הסוכר, פחמימות מזוקקות, וגלוטן - מוצרי דגנים לסוגייהם. בואו נסתכל על כל אחד מהם בנפרד אז אתה יודע מה, כדי למנוע בדיוק.











סוכר - אספקת המזון העיקרי של קנדה הוא סוכר וכל צורות זה, כגון לקטוז הכלול מוצרי חלב, דבש, גלוקוז, פרוקטוז, ותחליפי סוכר, אספרטיים, סכרין. הפסקת צריכת הסוכר הוא החלק החשוב ביותר של תוכנית קנדידה. כל הפירות, למעט לימונים, צריך להיות מוגבל מאוד בשלבים הראשונים של התוכנית, יחד עם ירקות מסוימים כי הם מאוד עשירים בסוכר, כגון: בטטה, גזר לבן, וסלק. סוכר המעובד, מזונות כגון: בשר מעושן, קטשופ, דגני בוקר.



אספרטיים, אבקת חרובים, עמילן תירס, דקסטרין פחמימות גבישי, דקסטרוז, disaccharides, גלקטוז, גלוקוז, levulose, בירות מכל סוג שהוא, maltitol, מלטודקסטרין, מלטוז (מאלט סוכר), מניטול, מניטול, מונו-סכרידים, סוכרוז, Nutrasweet, פולידקסטרוז , סוכרים, ריבוז, סכרין, סורגום, suami, sucanat, קסיליטול.



ידוע שנים רבות כי סוכר מאוד מדכא את תפקוד מערכת החיסונית. בשנת 1970, לינוס פאולינג ידע כי תאי דם לבנים זקוקים למינון גבוה של ויטמין C. זה היה הרגע שבו הוא ניגש עם התיאוריה שלו כי מינונים גבוהים של ויטמין C היו נחוצים כדי להילחם הצטננות. אבל ויטמין C ולגלוקוז יש מבנים כימיים דומים והם מתחרים האחד עם השני על כניסתם התאים. כלומר שככל שבסביבה יהיה יותר סוכר התאים שלנו יקלטו פחות ויטמין C, ומעניין נטילת ויטמין C מסייעת גם תשוקה לסוכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה