יום שישי, 20 בינואר 2017

דיאטה צמחונית לבריאות, תזונה טבעונית לחיזוק המערכות

דיאטה צמחונית לבריאות, תזונה טבעונית לחיזוק מערכות הגוף, להלן ראיון קצר עם ד"ר קובי עזרא (תודה ל: http://diet2all.net). צמחונים נמצאים בסיכון נמוך יותר לפתח אוסטאופורוזיס. תזונה המכילה מוצרים מהחי גופנו נאלץ "למשוך" סידן אל מחוץ לגוף, אכילת בשר יכול לקדם תהליך לאיבוד העצם.







ויטמין B12 מהווה בעיה אמיתית בקרב טבעונים. נמצאים בעיקר במוצרים מן החי, ניתן למצוא כמויות קטנות במוצרים צמחים עקב חיידקים עם זאת, במזונות מן הצומח ומותססים, כגון ספירולינה, ירקות ים, טמפה, מיסו, אינם מספקים מקור פעיל ואמין לויטמין B12, לכן יש לקבל במקום אחר בתזונה. צריכה קבועה של ויטמין B12 חשוב לענות על הצרכים התזונתיים. מקורות טובים כוללים את כל ויטמינים כפולים משותפים (כולל ויטמינים צמחונים), דגני בוקר מועשרים, שמרים תזונתיים, וחלב סויה מועשרת. הויטמין חשוב במיוחד עבור נשים בהריון, אמהות מניקות, וילדים כדי לקבל מספיק ויטמין B12.


אין תגובות:

פרסום תגובה