יום רביעי, 8 במרץ 2017

תעוקת חזה טיפול בשיטת דר' קובי עזרא

תעוקת חזה טיפול טבעי בשיטת דר' קובי עזרא. כאבים בחזה אחת התלונות הנפוצות ביותר הגורם לאנשים לבקר במחלקה לרפואה דחופה. כאבים בחזה הנגרמים ע"י זרימת דם מופחתת אל הלב נקרא אנגינה פקטוריס או פשוט תעוקות חזה. אנשים מתארים את זה כמו תחושה של אטימות, סחוט, כבדות, שריפה ולחץ מאחורי עצם החזה.



הסימפטומים של אנגינה פקטוריס ומאפיינים אחרים הם כאב בבטן במרכז העליון, בגב, באזור הצוואר, הלסת או הכתפיים וכן בחילות, עייפות, קוצר נשימה, הזעה וסחרחורת. נשים יכולות לחוות תופעות אלה גם ללא כאבים בחזה או עם חוסר נוחות בחזה.



גורמי סיכון עיקריים עבור כאבים בחזה או אנגינה פקטוריס, הם: עישון סיגריות, סוכרת, כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה, אורח חיים בלתי פעיל וגם היסטוריה משפחתית של מחלות לב.



בשל תסמינים דומים, אנגינה פקטוריס פעמים רבות היא אבחנה מבדלת של התקפי לב ולכן טועים.



לעתים קרובות יותר, היא מתעוררת במהלך האימון נעלמת בעת עצירה. כמו כן, בדרך כלל נעלם לאחר נטילת תרופות מרשם, כגון: ניטרוגליצרין - ה. אבל אסור לקחת אנגינה קלות כפי שהוא יכול להיות סימן אזהרה להתקף לב בעתיד.



אנגינה פקטוריס הוא בדרך כלל סימפטום של הצטברות הפלאק בעורקים של הלב. כאבים בחזה, לעומת זאת, יכולים גם להיות תסמין של התכווצות שרירים, דלקת בדרכי נשימה עליונה, כיב קיבה, עיכול ומחלות שלפוחית ​​שתן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה