יום חמישי, 11 ביוני 2020

דיאטה בהריון תזונה קובי עזרא

דיאטה בהריון בשיטת קובי עזרא. שמירה על תזונה בריאה במהלך ההיריון חשובה מאוד. במהלך תקופת ההריון, גופך זקוק לחומרים מזינים נוספים, ויטמינים ומינרלים. למעשה, ייתכן שתצטרכו 350–500 קלוריות נוספות בכל יום במהלך השליש השני והשלישי.

שמירה על תזונה בריאה ומאוזנת במהלך ההריון היא חיונית לרווחת האם והתינוק המתפתח כאחד. להלן מספר הנחיות כלליות לתזונה בריאה להריון:



הרגלי אכילה לקויים ועודף משקל עודף עשויים גם להעלות את הסיכון שלך לסוכרת הריון ולסיבוכי הריון או לידה.
במילים פשוטות, בחירת מזונות בריאים ומזינים תעזור להבטיח את בריאותך ואת תינוקך.


מוצרי חלב במהלך ההיריון צריכים חלבון וסידן נוסף בכדי לענות על צרכיו של העובר הגדל. מוצרי חלב מכילים שני סוגים של חלבון איכותי: קזאין ומי גבינה.


חלב הוא המקור התזונתי הטוב ביותר לסידן, ומספק כמויות גדולות של זרחן, ויטמיני B שונים, מגנזיום ואבץ.

הוא מכיל יותר סידן מרוב מוצרי החלב האחרים. סוגים מסוימים מכילים גם חיידקים פרוביוטיים, התומכים בבריאות העיכול.
אנשים שרגישים ללקטוז עשויים גם להיות מסוגלים לסבול יוגורט, במיוחד יוגורט פרוביוטי.

 


נטילת תוספי פרוביוטיקה במהלך ההיריון עשויה להפחית את הסיכון שלך לסיבוכים כמו רעלת הריון, סוכרת הריון, דלקות בנרתיק ואלרגיות.


לסיכום ניתן לומר שמוצרי חלב, במיוחד יוגורט, הם בחירה מצוינת עבור נשים בהריון. הם עוזרים לך לענות על צורכי חלבון וסידן מוגברים. פרוביוטיקה עשויה גם לסייע בהפחתת הסיכון לסיבוכים.


קטניות קבוצת אוכל זו כוללת עדשים, אפונה, שעועית, חומוס, פולי סויה ובוטנים.
קטניות הן מקורות מצוינים מבוססי צמח לסיבים תזונתיים, חלבונים, ברזל, חומצה פולית (B9) וסידן - כל מה שגופך זקוק לו יותר במהלך ההריון.


הפולאט (חומצה פולית) הוא אחד מוויטמיני B. הויטמין מאוד חשוב לבריאות האם והעובר, במיוחד בשליש הראשון.


עם זאת, מרבית הנשים ההרות אינן צורכות כמעט מספיק חומצה פולית. דבר העשוי להיות קשור לסיכון מוגבר למומים בצינור העצבים ומשקל לידה נמוך. צריכת חומצה לא מספקת עלולה גם היא לגרום ילדכם להיות מועדים יותר לזיהומים ומחלות בהמשך חייו. 


''
דיאטה מהירה לנשים לאחר הריון ועד גיל המעבר. אודות תהליך הדיאטה וההרזיה המהירה שעברו. מי מאתנו לא עשתה דיאטה לפחות פעם אחת-אם לא יותר?...
''
ראיון עם קובי עזרא על פעילות גופנית לטיפול בסוכרת הריון (סכרת הריונית וספורט).
''
הריון ובריאות האם והעובר עם קובי עזרא. הריון אמנם הוא לא זמן לדיאטה, ובכל זאת לשמירה על עלייה תקינה במשקל יש חשיבות מכרעת על בריאות האם והעובר. הריון אמנם הוא לא זמן לדיאטה,...
''
קובי עזרא מספר על בדיקות דם ושתן החשובות לנשים בהריון, על מה הן מעידות?. ומה קורה כשהערכים אינם תקינים? וכו'... בדיקות דם ושתן לנשים בהריון: בדיקות דם להריון הרות בדיקות.
''
דנה והדיאטה, כיצד לרדת במשקל ומהר? דיאטה מהירה! תוכלו ללמוד הכיצד: לרדת במשקל, מה לאכול כדי לרדת במשקל, איך לרדת במשקל במהירות...
''
סוכרת הריון טיפול בתזונה ונטורופתיה עם קובי עזרא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה