יום שני, 9 באפריל 2018

פוריות גברים ונשים, מאכלים מעודדי פוריות, תזונה לשיפור פוריות, הגברת ביוץ, הגברת פוריות, רכיבי תזונה חשובים לזרע ולשיפור איכות הביציות

לפי מחקר בתחום הדיאטה והפוריות שנערך בבית הספר לרפואה הרווארד, בניגוד לגורמים אחרים שאינכם יכולים לשלוט בהם, כגיל וגנטיקה, אכילת מזונות מסוימים והימנעות מאחרים הם משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם, ללא התערבות רפואית, כדי לשפר את תפקוד מערכת המין והפוריות - הביוץ שלך ו/או את איכות הזרע שלך.

חֶלְבּוֹן אעלו יותר חלבון ממזונות צמחיים כמו שעועית ופחות מבשר אדום. חלבון מעולם הצומח (כמו: משעועית, אגוזים, זרעים טופו וכו') מגיעים יחד עם שומנים בריאים והם בעלי תכולת קלוריות נמוכה יחסית דבר העשוי להיות מועיל לירידה במשקל.







איך לשפר פוריות בטבעיות לגברים ונשים?, עם קובי עזרא Ph.D, על תזונה ופריון, תצחים ופוריות.

תודות לאתר: http://diet2all.net



פוריות ושומנים בלתי רוויים

שומנים בלתי רוויים: יש להימנע מכל השומנים במצב טראנס ולאכול שומנים לא רוויים הבריאים יותר.

שומני טראנס (שנמצאים בעיקר במזונות, כגון: מאפים וחטיפים, צ'יפס ומרגרינות) מגבירים את עמידות האינסולין והתנגודת להורמון זה עולה.



האינסולין מסייע להעביר גלוקוז ממחזור הדם לתאים, ההתנגדות פירושה שקשה יותר להעביר גלוקוז לתאים. הלבלב ממשיך לייצר יותר אינסולין והתוצאה היא יותר אינסולין בדם שלך. רמות אינסולין גבוהות גורמות להפרעות מטבוליות רבות המשפיעות על הביוץ.



פוריות ומולטי ויטמינים

קחו באופן יום-יומי מולטי ויטמין המכיל חומצה פולית וברזל. נשים במחקר של הרווארד שלקחו מולטי-ויטמינים באופן יומיומי המכילים 400 מיקרוגרם של חומצה פולית היו בסיכון נמוך יותר בכ- 40% היו במצב של אי פוריות ביוץ במשך שמונה שנים בהשוואה לנשים שלא נטלו.

אין תגובות:

פרסום תגובה